Tuesday, November 23

~ as-syifa' ~

...بسم الله الرحمن الرحيم

...السلام عليكم

Alhamdulillah...
Allah izinkan saya untuk mencoretkan sesuatu di dalam blog ini lagi...izinkan saya kali ini untuk berbicara lanjut mengenai nana as-syifa' ini sebagai title untuk blog saya..entah kenapa saya sangat meminati nama ini bak kata orang secret admirer lah dgn nama nie...AS-SYIFA'..nama indah ini mmg slalu saya temui di sekolah dahulu..dan saya suka lah nama nie...as-syifa nie memberi maksud penyembuh kalu tak salah saya la..pengubat dan penawar dan yang sama erti dengannya...jap ea saya cuba google meaning lain bgi as-syifa' nie..

dan apa yang saya temui ialah laman laman yang membicarakan tentang selawat syifa...dan yang paling penting syifa atau syafi membawa erti sembuh dan yang sewaktu dengannya..kata orang tak kenal maka tak cinta..maka dengan itu izinkan saya berkenal-kenalan dengan nama ini dulu yea..
andai dizinkan-Nya mungkin saya akan membicarakan hal ini lagi..
mungkin juga saya meminati nama as-syifa' ini kerana nama saya juga ada iras-iras dgn nama itu..an nur
saya juga admirer lah..nama seperti an-nisa , al-aridz , al-huda , al-hafiy dan lain lain.sebenarnya banyak lagi..tapi lupe la..hehe...:)..okies..smpai di sini dulu yea coretan untuk kali ini...wasalam....




No comments:

Post a Comment

=)SENYUM =) SMILE =)
=) senyum itu sedekah yang paling mudah =)