Wednesday, December 8

~ bUkU-bUku BaRu SAyA~

...بسم الله الرحمن الرحيم


...السلام عليكم

salam sayang semua..
saya agak masih belum terlambat untuk mengucapkan 
SALAM MAAL HIJRAH ..heehee..
smoga kehadiran tahun baru ISLAM ini
 menjadikan kita hamba yang lebih baik dan bertaqwa yea!

okay..saya ada somthing nak share dgn kamu sume!..
its about ELAUN..!..
wahaa..ke mana perginya my duet elaun..
yg penting tiap2 elaun atau saya dapati 
dalam poket ada duet ckit2 atau agak tmbh ckit2..
(tu pon jenoh tnggu coz byk gler kne beli..keperluan katakan)

saya suka beli buku!
buku ape?
heehee..meh sini nk kecek ke mu!..

buku hasil duet elaun saya yg pertama ialah..
jeng jeng jeng...:)


nie dia..ISABELLA..bkan laila isabella..tapi 
sebuah novel karya 
MAULANA MUHAMMAD SAEED DEHLVI..
berharga..RM22.00
beli kat mana?
di MPH..Mid velly,KL..
huu..agak mahal..tapi ailike it!..:)
suke2...!!!
cter nie akan jadik satu novel ilmiah la bt kita !..:)..
slamat mmbaca ISABELLA...!
kalu bt drama ke filem pon best nie!..
bila la nk jadik pgarah nie..wahaa



okay2 next book is


DIMANA DIA DI HATIKU?..
cantik bukan cover dia!...cantik2..:)
buku ini hasil kekreatifan..
USTZ. PAHROL MOHD JUOI...
siapa x knal pndkwah bebas n pnulis lirik nasyid ni
buku2 dy byk yg best (kata orang la coz saya pon bru beli satu..wawa)
jumlah wang yang diperlukan ialah....
RM15.00 sahaja..:)
hee...ni saya beli di MPH juga...
tapi MPH mane yea!..lupa suda!
buku nie mula2 my cousin ,K.Lina yg bayar..
haa...nru ingt!..JUSCO..
harap2 btol la..:)
hee...tapi pastu saya selit jgak duet dlm buku dy sbelum trun kreta...
al maklumlah segan duu..mkn pon dy blanje..
duet mnyak anto saya balik ib lagik..wahaa
..heehee..
bu nie yg kaw nya ialah..kata2 dan madah yang bisa buat anda di awang-awangan ..hee..
btul x tipu..!
puitis gitu..sbb dia ada karya2 beliau di dlm..



nex station is....jeng..jeng..jeng


ini dia..buku terakhir di beli semasa di
SEM 1..
LA TAHZAN KERANA CINTA
edisi MUST READ...
Beli di mana?..
AMCORP je..TAMAN JAYA..
hee...
harga:RM 19.00 tunai..
hee..
cantik kan mata dye..wahaa..jatuh cinta taw..!
hee..kalu x nk beli suma edisi LA TAHZAN nie
namun memandangkan
duet tggal bpe kping jak..
next year lah yea..!..hee

next year INSYAALLAH..nk beli buku2 nie..
andai ada wang dn andai ada jodoh dgn dis book...






doakan yea!..hee..ilmu itu cahaya hidup..!..
hee...

dan x lupa koleksi2 SOLUSI ku yg baru setahun jagung!..


solusi first saya beli!!..hee..:)..
time tu form 5..
daya penarik untuk mmbeli solusi keluaran ini walau duet kering!..
penat menyelongkar beg kut!
ialah nurhidayah nordin....:)..
ada nma dye walo tade muke..
cover name g2..




ni ayh beli..tpi tmpang bce..hee..:)..heehee.



nie hak milik saya!..
edisi ulangan sbb ramai yg sruh ulang...
lokasi pembelian : koop ib..
wang sendiri..!..bgitu berharga!


tunggulah saat ini..
bila poket pnuh wang..hehehehe..
bila la?..
hee..tungguu..


okay sume..cg. nak pi masak nie..mak dh pnggil..bye2..hee..
jum mnum ptang!..

جــــــــــــــــــــــــــزاك الله خيرا





No comments:

Post a Comment

=)SENYUM =) SMILE =)
=) senyum itu sedekah yang paling mudah =)